måndag 22 februari 2016

 
 
Längesen man var här inne...trodde knappt att jag skulle lyckas komma in igen men tillslut lyckades jag! Tanken är att jag ska titta in här tittsomtätt och dela med mig av vad jag pysslar och fixar med nu för tiden och hoppas att Ni vill göra mig sällskap.
 
Känner att jag har mer tid och lust över just nu så tänkte ge mitt skapande lite mer utrymme..
Kommer det upp frågor hos Er blir jag glad om Ni ställer dem i kommentarsfältet <3
 
 
 
 
Börjar direkt att visa ett hjärta  på bilden här över som sitter på en linnekudde som jag sydde häromdagen...linne är helt klart mitt favoritmaterial...
 
 
Blev också en kudde med texten What is done in love is Done well !!
 
 
                             Fortsatt bra Måndag på Er nu!!
 

                                                                     Kram Sofia
 
 

 
 


 

1 kommentar:

  1. Hej Sofia,
    roligt att du är igång igen :)

    Och linne ja,
    det är nog ett av mina absoluta favoritmaterial ♥
    Jag har också haft en längre svacka även om jag bloggat,
    men nu har jag gått in för att blogga lite mer vardagligt en tid,
    och se hur det känns.
    Det blir ju blandat med pyssel och sånt såklart.
    Men just ibland rätt lite pysseltid och då får det bli lite
    annat mellan varven tänker jag.

    En fin tisdag.
    Kram.

    SvaraRadera